RE:@marcoderksen hm… ik ben afgehaakt op dit gesprek toen Bucha ter sprake kwam en het door Verbrugge weggezet (mijn samenvatting) als:…
@marcoderksen hm... ik ben afgehaakt op dit gesprek toen Bucha ter sprake kwam en het door Verbrugge weggezet (mijn samenvatting) als: 'in oorlogen gebeuren nu eenmaal nare dingen, Oekraïners gedragen zich ook niet altijd'. Daarvoor shopte hij al erg selectief en doet hij aan veel aan autoriteit halen uit naamdropperij (gebruikelijke tactiek, autoriteit baseren op dingen die niet in situ direct te weerleggen zijn). Ik zou willen dat er een gesprek begon met wat wil je voor de mensen. Voor mij zou dat leven in vrijheid zijn. Ik zou zeggen leven in vrijheid. Ik ben abonnee op de Kyiv Independent en die bericht gewoon over corruptie net onder de top, dat KAN in Rusland niet, dus door Oekraine weg te zetten als net zo 'dictatoriaal' als Rusland... ik denk dat het echt dom is geweest van Luyendijk dat hij De Nieuwe Wereld door zijn aanwezigheid steun heeft gegeven.