Boost @lentie@mastodon.nl:
Echt @minpres @D66 ben jij/zijn jullie nou echt zo bang voor de VVD en schreeuwend rechts? Daarmee laten jullie meer dan 50% van de Nederlanders in de kou staan, in de racistische, fascistische en xenofobe kou staan. Herpak jullie zelf of stap op. NU!!