Boost @harld@masto.ai: Dat DigiD (Solvinity) niet door Kyndryl overgenomen mag worden is een zeer goed signaal.Maar we zijn er nog lang n…
Dat DigiD (Solvinity) niet door Kyndryl overgenomen mag worden is een zeer goed signaal.
Maar we zijn er nog lang niet want ik durf te beweren dan 90% van onze data in Nederland op een of andere manier is gehost in een VS cloud.
Er is nog een lange weg te gaan.