twitter
@NS_Int de metro-automaat is het probleem niet, Engels is goed te volgen, maar de drukte + zenuwachtige ‘hulpen’ daar …
A murb'ed feed, posted more than 7 years ago filed in
NS_Int
.
Go to the original link.
Gerelateerd
twitter
19 Jul ´16
@NS_Int kunnen jullie niet gewoon standaard een metrokaartje in de enveloppe stoppen als reiziger over Parijs reist? (1/2)
twitter
19 Jul ´16
@NS_Int het is enorm druk bij aankomst met Thalys. De 'metrohulp' verkocht ons een te duur kaartje omdat 2 weken Frankrijk != Parijs (2/2)
twitter
19 Jul ´16
@NS_Int (de 'hulp' bediende de Franstalige interface v/d automaat te snel voor ons om te volgen, en de rij was niet kort, dus maar betaald)
twitter
19 Jul ´16
@NS_Int zie vervolg berichten :)
twitter
19 Jul ´16
@NS_Int we hebben uiteindelijk 2x €9,30 betaald ipv iets van 2x €1,70
twitter
19 Jul ´16
@NS_Int het gaat niet om t geld, meer de frustratie en dat @NS_Int wellicht in de toekomst makkelijker kan maken voor reizigers door de 1/2
twitter
19 Jul ´16
@NS_Int metrotickets ook mee te verkopen zodat dat niet ter plekke geregeld moet worden; het was chaos na aankomst van onze Thalys. 2/2
twitter
19 Jul ´16
@NS_Int dank :) (die RET's zijn trouwens ook een soort treinen hoor :p
Home
logo
Blog
Contact