twitter RT @vangeest: RT @GuySie: Wow, supermooie HD beelden van de aarde geschoten door astronauten. Leuk uitzichtje van daarboven :) http://yo … A murb'ed feed, posted about 15 years ago filed in vangeest. Go to the original link.