Liever doe je dingen natuurlijk lokaal, maar vind maar een bedrijf dat visitekaartjes drukt en net zo cool is als moo. Stevige, 100% gerecyclede visitekaartjes met de mogelijkheid om de achterkant met wisselende afbeeldingen te bedrukken. Daarnaast geen eindeloze reeks pogingen tot upselling (ik durf die vistaprint site echt niet meer op), maar gewoon een duidelijk proces in duidelijke, persoonlijke taal. Hoewel bedrijfsconcepten kopiëren over het algemeen natuurlijk een slecht idee is, mag dit concept wel naar Nederland gehaald worden. Beperkt assortiment, leuke twist (in het geval van moo dus verschillende achterkanten), een simpele preview weergave, en alles in makkelijk te doorlopende stappen voor een goede prijs.Wat vinden jullie er van?
Mensen vragen mij wel eens wat ik doe. Zo’n gesprek loopt vaak uit in
schaamte weglachende opmerkingen over dat zij ook zo veel moeite hebben
met het gebruiken van de nieuwe apparatuur (veelal oudere mensen),
waarop ik gelijk op kan reageren dat dat nou precies is waar ik mijn
bijdrage denk te kunnen leveren. Jongere mensen reageren vaak zo van,
uhuh… (ze zijn immers alleswetend) en beginnen over coole gadgets,
waarna ze in de loop van het gesprek er ook achter komen dat de techniek
toch eigenlijk niet zo werkt zoals ze wilden dat die zou werken.
Techniek frustreert toch nog steeds te vaak. En dan kan dat ene apparaat
wel perfect werken, toch moet er vaak ook informatie van het ene
apparaat (lees ook b.v. software) naar het andere apparaat. En daar gaat
het, ondanks dat we in dit moderne leven zo vaak informatie
uitwisselen, nog vaak mis.Dus. Wat kan ik voor uw organisatie betekenen? Wel, volgens mij kan
een bedrijf op de lange termijn alleen maar succes…
Dit artikel van murblog van Maarten Brouwers (murb) is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding 3.0 Nederland licentie .