Wat een beetje murb al niet kan doen.

Een artikel, meer 14 jaar geleden geplaatst onder company, experience, interaction, product, user, verbeteren & work.

Mensen vragen mij wel eens wat ik doe. Zo’n gesprek loopt vaak uit in schaamte weglachende opmerkingen over dat zij ook zo veel moeite hebben met het gebruiken van de nieuwe apparatuur (veelal oudere mensen), waarop ik gelijk op kan reageren dat dat nou precies is waar ik mijn bijdrage denk te kunnen leveren. Jongere mensen reageren vaak zo van, uhuh… (ze zijn immers alleswetend) en beginnen over coole gadgets, waarna ze in de loop van het gesprek er ook achter komen dat de techniek toch eigenlijk niet zo werkt zoals ze wilden dat die zou werken. Techniek frustreert toch nog steeds te vaak. En dan kan dat ene apparaat wel perfect werken, toch moet er vaak ook informatie van het ene apparaat (lees ook b.v. software) naar het andere apparaat. En daar gaat het, ondanks dat we in dit moderne leven zo vaak informatie uitwisselen, nog vaak mis.Dus. Wat kan ik voor uw organisatie betekenen? Wel, volgens mij kan
een bedrijf op de lange termijn alleen maar succes…

Ga verder met lezen en/of reageer...

Op de hoogte blijven?

Maandelijks maak ik een selectie artikelen en zorg ik voor wat extra context bij de meer technische stukken. Schrijf je hieronder in:

Mailfrequentie = 1x per maand. Je privacy wordt serieus genomen: de mailinglijst bestaat alleen op onze servers.

murb blog