noreply@

An article, posted more than 13 years ago filed in experience, email, noreply, bedrijven, communicatie & uitstraling.

“Indien u vragen heeft, reageer dan niet op deze e-mail, maar …”

Bedrijven die e-mails versturen met noreply@{bedrijfsnaam} zeggen eigenlijk het volgende: we willen eigenlijk niet bereikbaar zijn, praat niet tegen ons: We willen niet luisteren naar klanten.

Hetzelfde geldt ook voor bedrijven die bellen zonder dat ze hun nummer willen laten zien in het scherm. Of geen afzender op de enveloppe zetten als ze nog fysiek hun brieven laten afleveren. Probeer ons niet te bereiken, dat vinden we niet handig. 

Wanneer houdt die verveldende noreply@-gewoonte nou op? Er zit geen technische reden achter, sterker nog: doordat veel ‘vervelende’ e-mails van ‘no-reply’ adressen komen wordt het al snel als spam aangemerkt.

Dus wilt u als bedrijf communiceren met de klant, denk dan nog eens na over wat ‘noreply’-betekend.

Continue reading...

murb blog